Váš košík

Váš nákupný košík je bohužiaľ prázdny.

zoohit používa cookies na zlepšovanie svojich služieb. Využívaním našich stránok súhlasíte s Používaním cookies.

Pomoc

Vaša objednávka

Je určená minimálna alebo maximálna hodnota objednávky?
Môžem spojiť viacej objednávok do jednej?
Môžem zmeniť objednávku po jej odoslaní?
Môžem zrušiť objednávku?
Obdržím potvrdenie objednávky?
Budete ma informovať o vyexpedovaní mojej objednávky?
Ako si môžem objednať?
Koľko balíčkov dostanem?
Ako môžem sledovať svoju objednávku?
Obdržal/a som neúplnu objednávku. Čo mám robiť?
Obdržal/a som poškodený produkt. Čo mám robiť?
Objednávka bola odoslaná už pred piatimi dňami a tovar ešte stále nedošiel. Čo mám robiť?
Obdržal/a som iný, ako objednaný tovar. Čo mám robiť?
V mojom balíku nebola faktúra. Čo sa stalo?
Dostal/a som nesprávnu faktúru. Čo mám robiť?

Dodávka tovaru: všeobecné informácie

Koľko stojí poštovné a balné?
Ako dlho trvá dodanie tovaru?
Aké dodávkové služby využívate?
Čo sa stane, keď v čase doručenia mojej objednávky nie som doma?
Môže byť objednávka doručená na inú, ako na faktúre uvedenú adresu?
Môže byť moja objednávka odoslaná v určitý deň?
Zatelefonuje mi vodič prepravnej spoločnosti pred dodaním tovaru?
Čo znamená políčko "dátum doručenia"?
Do ktorých iných krajín dodávate tovar?

Platba a bezpečnosť

Aké spôsoby platby sú možné?
Môžem platiť šekom?
Platil/a som platobnou kartou. Kedy bude suma z účtu stiahnutá?
Obdržal/a som upomienku k platbe, pritom tovar už bol zaplatený. Čo môžem robiť?
Obdržal/a som upomienku k platbe, ale tovar, ktorého sa týka, bol čiastočne alebo kompletne vrátený. Čo môžem robiť?

Vrátenie a náhrada tovaru

Na akú adresu je možné tovar vrátiť?
Je určitá lehota na vrátenie tovaru?
Musím pri vracaní tovaru platiť poštovné?
Kedy a akým spôsobom mi bude poštovné vrátené?
Objednaný tovar mi nesedí. Môžem ho vrátiť?
Prečo som obdržal/a faktúru k tovaru, ktorý bol vymenený, a ktorý som už zaplatil/a v prvej faktúre?

Kupóny a zľavy

Ako môžem uplatniť kupón?
Môžem uplatniť viac kupónov v jednej objednávke?
Môžu byť kupóny premenené na hotovosť?
Môžem kúpiť v zoohite darčekové poukážky?

FAQ (často kladené otázky)

Prečo mi balík doručil iný dopravca, než akého som si zvolil/a?
Prečo nie je možné zaplatiť objednávku na dobierku?


Na koho sa mám obrátiť, ak mám špecifickú otázku týkajúcu sa určitého produktu?
Produkt, ktorý si chcem objednať práve nie je dostupný. Môžem si ho aj napriek tomu objednať?
Ako môžem byť informovaný/á o vašich mimoriadnych ponukách?
Ako dlho platia mimoriadne ponuky?
Zabudol/la som svoje heslo. Čo mám robiť?
Sú moje osobné údaje v bezpečí?
Je v blízkosti môjho bydliska obchod zoohit?

Položky v nákupnom košíku sú vymazané (cookies)

Pri odhlásení sa ukázala správa o chybe. Čo môžem robiť?
Do nákupného košíka je možné vložiť iba jeden produkt alebo je vymazaný. Čo robím zle?
Čo sú to cookies?
Prečo musím mať aktivované cookies pri nákupe v zoohite?
Ako nastavím prehliadač, aby povolil cookies?

Firewall a bezpečnostné certifikáty

Keď odošlem objednávku, objaví se mi správa o chybe: Váš nákupný košík bol vymazaný. Čo robím nesprávne?
Môj prehliadač ukazuje, že platnosť bezpečnostných certifikátov vypršala. Prečo?
V priebehu objednávania sa objavila chyba. Dostali ste aj napriek tomu moju objednávku?

Všeobecné informácie o webových prehliadačoch

Nastavenie PC cache inými prehliadačmi.


JavaScript

Prečo potrebujem JavaScript?


Rôzne

Vonkajšie okraje obrázka sa na webovej stránke nezobrazujú. Prečo?

Kontaktové informácie

Náš zákaznícky servis môžete kontaktovať e-mailom online pomocou nášho kontaktového formulára.

Pri odhlásení sa ukázala správa o chybe. Čo môžem robiť?

Presvedčte sa, že Váš prehliadač podporuje cookies. Ak nie, systém nemôže uložiť položky do nákupného košíka. Informácie o tom, ako nastaviť Váš prehliadač tak, aby povolil cookies, nájdete nižšie.

Do nákupného košíka je možné vložiť iba jeden produkt alebo je vymazaný. Čo robím zle?

Zmeňte nastavenia prehliadača tak, aby povolil cookies. V texte nižšie sa dozviete, ako nastaviť prehliadač, aby povolil cookies.

Čo sú to cookies?

Cookies sú alfanumerické identifikačné znaky, ktoré sú odoslané na Váš hard disk cez internetový prehliadač. Používanie cookies je pre väčšinu internetových obchodov bežné. Bez povolenej funkcie cookies by nemohli zostať produkty, ktoré si chcete objednať, v nákupnom košíku uložené.

Na čo potrebujem cookies v zoohite?

Počas Vášho nakupovania v zoohite sú cookies neustále ukladané na Váš hard disk. To umožňuje nášmu systému uložiť obsah nákupného košíka počas nákupu. Permanentné cookies je uložené vo Vašom počítači ako súbor a zostane v ňom aj po zatvorení prehliadača. Toto cookie môže byť prečítané pri ďalšej návšteve webovej stránky. Bez permanentného cookie by ste nemohli umiestniť produkty do košíka a nakupovanie v zoohite by nebolo možné. Od zoohitu uložené cookies sú dôležité len pre uloženie obsahu do nákupného košíka. Ubezpečujeme Vás, že v našom systéme neuchovávame informácie o nákupných zvykoch našich zákazníkov.

Ako nastavím prehliadač, aby povolil cookies?

PC

Microsoft Internet Explorer, 6.0 pre PC , Win 32

Z ponuky na hornej menu Vášho prehliadača:

  1. Kliknite na Nástroje a potom na Možnosti internetu.
  2. Nájdite a kliknite na záložku Osobné údaje .
  3. Ako predvolené nastavenie prehliadača je prednastavené Stredné utajenie, ktoré používanie cookies čiastočne obmedzuje. Nastavenie cookies, ich povolenie či obmedzenie, je možné urobiť pomocou slideru (jazdca) v ľavej časti tejto záložky. Ak máte ako hlavný profil prednastavený - profil Uživateľský, kliknite na tlačítko Pokročilý a zvoľte Povoliť cookies.
  4. Odporúčame: Namiesto nastevnia slideru (jazdca) na príslušnú úroveň cookies, kliknite v tej istej záložke na tlačidlo Servery, kde do políčka Adresa webového servera napíšte našu webovú stránku www.zoohit.sk a kliknite na tlačidlo Povoliť. Na potvrdenie prenastavenia cookies a zatvorenie okna kliknite na Ok.
  5. Kliknite na Ok.

Mozilla/Firefox 1.7 (a pri vyšších verziách) pre PC, Win 32

Z ponuky na hornej menu Vášho prehliadača:

  1. Vyberte Nástroje a potom kliknite na Možnosti.
  2. Potom zvoľte v tejto kategórii Súkromie a kliknite na Cookies .
  3. Overte, či je serverom povolené nastavovať cookies (štandardné nastavenie), alebo sa priamo môžete rozhodnúť, ktoré cookies by mali či nemali byť uložené.
  4. Na potvrdenie kliknite na Ok.

Firewall a bezpečnostné certifikáty

Keď odošlem objednávku objaví se mi správa o chybe: Váš nákupný košík bol vymazaný. Čo robím nesprávne?

Ak používate Firewall, presvedčte sa, že port 443 pre SSL pripojenie je otvorený. Keďže existuje viac druhov Firewallov, nie je tu možné poskytnúť detailné informácie na nastavenie jednotlivých typov. V tomto príprade sa informujte v inštrukciách Firewallu, ktorý osobne používate. Ak pracujete vo firemnej sieti, kontaktujte administrátora.

Mali by ste sa presvedčiť, či je na Vašom počítači nainštalovaná najnovšia verzia programu Firewall.

Môj prehliadač ukazuje, že platnosť bezpečnostných certifikátov vypršala. Prečo?

Keďže bezpečnostné certifikáty majú dátum platnosti, môže sa stať, že nesprávne nastavenie dátumu vo Vašom počítači zapríčiní, že sa SSL stránky nezobrazia. Presvedčte sa prosím, či sú dátum a čas na Vašom počítači správne nastavené.

V priebehu objednávania sa objavila chyba. Obdržali ste aj napriek tomu moju objednávku?

Ak máte otázky ohľadom stavu Vašej objednávky alebo celého procesu objednávania neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis.

Všeobecné informácie o internetových prehliadačoch

Naše stránky by mali byť čitateľné vo všetkých štandardných aktuálnych prehliadačoch. Používanie starších verzií prehliadača môže niekedy silne ovplyvniť layout a iné funkcie. Z tohto dôvodu odporúčame nainštalovať najnovšiu verziu Vami uprednostňovaného prehliadača.

Upozornenie: Zmenu alebo update Vášho prehliadača prevádzate na vlastné riziko. Zooplus v žiadnom prípade nezodpovedá za škody vzniknuté pri inštalácii, ako ani za škody, spôsobené tak následkom inštalácie ako aj prevedením update prehliadača Vášho počítača.

Nastavenie PC cache inými prehliadačmi!

Pretože sú naše internetové stránky a najmä náš elektronický obchod pravidelne a často aktualizované, odporúčame nastaviť Cache Vášho prehliadača tak, aby tieto aktualizácie boli ihneď vo Vašom prehliadači zobrazované. Až pri správnom nastavení Cache si môžete byť istí, že máte prístup k našim najnovším ponukám. Odporúčame nastavenia popísané nižšie. Na príkladoch vybraných prehliadačov je popísané, ako Cache optimálne nastaviť.

PC

Internet Explorer verzia 6 (alebo vyššia) pre PC

  1. V ponuke na hornej menu Vášho prehliadača nájdite Nástroje a vyberte Možnosti internetu
  2. V ponuke Možnosti internetu na záložke Všeobecné v prostrednom oddiele Dočasné súbory internetu kliknite na Nastavenie, tu je nutné pod Zisťovať existenciu novších verzií uložených stránok nastaviť na aktuálnu Pri každej návšteve stránky.
  3. Nastavenie potvrdíte kliknutím na tlačidlo Ok .

Mozilla/Firefox verzia 1.7 pre PC

  1. V ponuke na hornej menu Vášho prehliadača kliknite na Nástroje a v ponuke zvoľte Možnosti.
  2. Vyberte Rozšírené a v podkategórii zvoľte Sieť.
  3. Kategórie Uložisko režimu offline sa vzťahuje ku Cache.
  4. Na potvrdenie nastavenia kliknite na Ok.

Informácie k nastaveniu Cache pre ostatné internetové prehliadače nájdete v menu "Pomoc" vo Vašom prehliadači.

JavaScript

Načo potrebujem JavaScript?

Ponuku zoohit.sk na internete si môžete prehliadnúť aj bez programu Java a JavaScript. Aj napriek tomu Vám však odporúčame aktiváciu JavaScript, vďaka nej budete mať k dispozícii všetky výhody našich webových stránok. V následujúcej časti nájdete príklady aktivácie JavaScript vo Vašom prehliadači:

Microsoft Internet Explorer pre PC

  1. V menu Nástroje zvoľte Možnosti internetu.
  2. Kliknite na Zabezpečenie.
  3. Z ponuky vyberte Internet a kliknite na Vlastnú úroveň.
  4. V Nastavenie vyberte Povoliť aktívne skriptovanie.
  5. Potvrďte dvakrát Ok.

Mozilla/Firefox versia 1.7 PC

  1. V ponuke Nástroje vyberte Možnosti.
  2. Vyberte kategóriu Obsah a kliknite na Povoliť Javu a JavaScript.
  3. Java by mala byť aktivovaná, kliknite na Ok.

Návod na aktiváciu JavaScriptu pre ďalšie internetové prehliadače nájdete v menu s pomocou.

Rôzne

Vonkajšie okraje obrázka sa na webovej stránke nezobrazujú. Prečo?

Webová stránka zoohit je optimalizovaná pre: Internet Explorer verziu 6.0 a novšiu, Netscape verziu 8 a vyššie a Operu verziu 6.0 a novšiu. Tiež je webová stránka optimalizovaná pre monitory s rozlíšením 1024x768 (ak potrebujete zistiť nastavenie Vášho rozlíšenia, pozrite sa do menu "Pomoc", ktorý je súčásťou operačného systému).

Vaša objednávka

Je určená minimálna alebo maximálna hodnota objednávky?

Minimálna hodnota objednávky na zoohit.sk je 19,- € (bez poštovného a balného). Maximálna hodnota obsahu zásielky prepravovanej na Slovensko je 1 200 €. Naše produkty sú dostupné iba v množstve bežnom pre jednu domácnosť.

Pri objednávke nad určitú cenovú hranicu je doprava do väčšiny krajín zdarma (SR nad 39,- € pri voľbe spoločnosti Česká pošta - In Time). Pri objednávke v našom internetovom obchode zoohit.sk presahujúcej čiastku 39,- Eur Vám zooplus AG doručí tovar zdarma. Pri objednávkach pod 39,- € účtujeme poštovné a balné 3,99 € pri doprave kuriérskou spoločnosťou In Time (Česká pošta) a 3,99 € pri doprave spoločnosťou DPD, bez ohľadu na veľkosť, množstvo, balenie alebo váhu. Viac informácii ohľadom poštovného a balného do jednotlivých krajín nájdete tu.

Môžem spojiť viacej objednávok do jednej?

Nami prijaté objednávky sú v sklade spracovávane veľmi rýchlo, z tohto dôvodu nie je možné spojiť viacej objednávok do jednej. Ďakujeme za pochopenie.

Môžem zmeniť objednávku po jej odoslaní?

V už odoslaných objednávkach sú zmeny možné iba vo veľmi výnimočných prípadoch. Každú objednávku sa snažíme čo najrýchlejšie spracovať a objednaný tovar Vám doručiť. Ak už ste od nás potvrdenie objednávky dostali, je zmena bohužiaľ nemožná. Ďakujeme za porozumenie.

Môžem zrušiť objednávku?

Zrušenie objednávky je možné iba vo výnimočných prípadoch. Každú objednávku sa snažíme vybaviť čo najrýchlejšie, takže väčšinou nie je možné objednávku na žiadosť zrušiť. Ďakujeme za porozumenie.

Kontaktujte náš zákaznícky servis. Ak ste tovar už zaplatili, peniaze Vám vrátime, keď obdržíme Vami vrátený tovar.

Obdržím potvrdenie objednávky?

Áno. Po odoslaní Vašej objednávky a po jej prijatí obdržíte do 1-2 hodín potvrdenie emailom.

Budete ma informovať o vyexpedovaní mojej objednávky?

Áno. V momente, keď zásielka opustí náš sklad, obdržíte potvrdenie emailom. Tiež Vás budeme informovať o množstve balíčkov, ktoré obdržíte.

Ako si môžem objednať?

Ako urobiť objednávku je vysvetlené v: náš zoohit pomoc pri nákupe.

Koľko balíčkov dostanem?

Túto informáciu obdržíte v emaile, ktorým Vám potvrdíme vyexpedovanie Vašej objednávky.

Ako môžem sledovať svoju objednávku?

Inštrukcie, ako môžete sledovať stav Vašej zásielky, Vám pošleme spolu s emailom potvrdzujúcim odoslanie zásielky z nášho skladu. V prípade pochybností kontaktujte náš zákaznícky servis.

Obdržal/a som neúplnu objednávku. Čo mám robiť?

Môže sa stať, že balíky s Vašou objednávkou budú doručené v rozličných dňoch. Prosím Vás, presvedčte sa, že ste dostali všetky balíky, uvedené v emaile potvrdzujúcom ich odoslanie. Ak je dodávka stále neúplná, obráťte se na náš zákaznícky servis.

Obdržal/a som poškodený produkt. Čo mám robiť?

V prípade, že ste obdržali poškodený produkt, prosíme Vás, kontaktuje náš zákaznícky servis.

 

Objednávka bola odoslaná už pred piatimi dňami a tovar ešte stále nedošiel. Čo mám robiť?

Pomocou našich dopravcov zistíme, kde sa zásielka nachádza a budeme Vás informovať. Prosíme Vás, kontaktujte náš zákaznícky servis.

Obdržal/a som iný, ako objednaný tovar. Čo mám robiť?

V prípade, že Vám bol doručený iný ako objednaný tovar, prosíme Vás, kontaktujte náš zákaznícky servis.

V mojom balíku nebola faktúra. Čo sa stalo?

Faktúru Vám doručíme čo najskôr. Obraťte sa, prosím, na náš zákaznícky servis a vyžiadajte si kópiu Vašej faktúry.

Dostal/a som nesprávnu faktúru. Čo mám robiť?

V prípade, že ste obdržali nesprávnu faktúru, kontaktuje, prosím, náš zákaznícky servis.

Dodávka tovaru: všeobecné informácie

Koľko stojí poštovné a balné?

Ak objednávka presahuje určitú cenovú hranicu (do SR nad 39,- €), neúčtujeme žiadne poplatky za dopravu. Toto platí pre väčšinu krajín. Za objednávku, ktorej hodnota je nižšia ako 39,- €, bude účtovaná paušálna čiastka za poštovné a balné vo výške 3,99 Eur pri doručení Českou poštou (In Time) a 3,99 Eur pri doručení spoločnousťou DPD, a to nezávisle od počtu balíkov, veľkosti či váhy zásielky. Pri voľbe dopravcu DPD nie je možná platba na dobierku. Viac informácii ohľadom poštovného a balného do jednotlivých krajín nájdete tu.

 

Ako dlho trvá dodanie tovaru?

Objednaný tovar je zo skladu vyexpedovaný väčšinou do 24 hodín po obdržaní objednávky. Doručenie tovaru k Vám domov trvá zvyčajne 2-5 pracovných dní od dňa vyexpedovania zásielky. U nadmerných zásielok môže dodanie trvať dlhšie, 6-9 pracovných dní.

Aké dodávkové služby využívate?

Na Slovensko je preprava možná prostredníctvom In Time (Česká pošta) a DPD. Do Veľkej Británie je preprava možná prostredníctvom DHL alebo DPD. Objednávky do Španielska, Talianska a Poľska sa posielajú iba prostredníctvom GLS a do Švajčiarska iba DHL.

Tovar z oddelenia akvaristiky doručuje z logistických dôvodov dopravca DPD. Ďakujeme za porozumenie. Kompletný zoznam krajín a zásielkových služieb nájdete tu.

Upozornenie: zásielky sú teraz expedované z rôznych skladov v zahraničí. Nemôžeme bohužiaľ zaručiť, že objednávka bude doručená jednym dopravcom!

Čo sa stane, keď v čase doručenia mojej objednávky nie som doma?

Zásielková služba DPD dodá tovar buď Vám osobne alebo ho nechá u susedov. V prípade, že nebol na uvedenej adrese nikto k zastihnutiu (napr. ani sused), obdržíte oznámenie, na ktorej pošte alebo v ktorom depe si musíte zásielku počas 7 dní vyzdvihnúť. Oznámenie, ktoré Vám vodič zanechá v schránke, musíte vziať so sebou. In Time (Česká pošta) Vás bude informovať o dodaní zásielky formou SMS a to vtedy, ak ste uviedli Váš telefónny kontakt. V prípade nezastihnutia sa Vám In Time (Česká pošta) pokúsia doručiť zásielku na Vašu adresu na nasledujúci deň, alebo Vás budú telefonicky kontaktovať. Ak aj tento pokus o doručenie prebehne neúspešne, nasleduje tretí pokus. Ak aj v tomto prípade prebehne doručenie neúspešne, bude Váš balík uložený na pošte po dobu 10tich dní (doba sa počíta od prvého pokusu dodania zásielky). Po treťom neúspešnom pokuse Vám bude ponechaný lístok s adresou, kde si zásielku môžete vyzdvihnúť. Balík môže dopravca nechať u susedov iba vtedy, ak ste poštového operátora v reakcii na avízo o to vyslovene požiadali. Kde sa Váš balík práve nachádza, je možné zistiť na http://www.intime.sk/sk/Vnutrostatna-a-cezhranicna-preprava-zasielok.html. Toto sledovanie je možné od chvíle, keď balík dorazí do depa na Slovensku, to znamená 2 dni po vyexpedovaní zo skladu v Nemecku. Ďakujeme za pochopenie.

Môže byť objednávka doručená na inú, ako na faktúre uvedenú adresu?

Áno. Pri odosielaní objednávky máte možnosť uviesť inú adresu doručenia a inú fakturačnú. Samotná faktúra môže byť odoslaná iba v zásielke alebo emailom.

Môže byť moja objednávka odoslaná v určitý deň?

V súčasnosti je zaslanie a doručenie objednávky v určitý deň nemožné. Vaša objednávka je zo skladu zvyčajne odoslaná do dvoch pracovných dní od jej obdržania. Po jej odoslaní trvá jej dodávka k Vám 2-5 pracovných dní. Tovar je zvyčajne dodávaný medzi 9 a 18 hodinou.

Zatelefonuje mi vodič prepravnej spoločnosti pred dodaním tovaru?

In Time (Česká pošta) aj DPD doručenie zásielky vopred avízuje prostrednídtvom SMS. Z tohto dôvodu Vás prosíme, aby ste pri registrácii uviedli aj Vaše mobilné telefónne číslo aj s predvoľbou. In Time (Česká pošta) aj DPD Vás zaslaním SMS bude informovať o doručení zásielky a v prípade nezastihnutia o jej prípadnom uložení na pošte (alebo v depe). Ďakujeme!

Čo znamená políčko "dátum doručenia"?

Produkt, ktorý ste si kúpili, sa bohužiaľ dočasne na sklade nenachádza. Kliknite na políčko "dátum doručenia", zadajte svoju emailovú adresu a potvrďte naše podmienky o oznámení. Hneď ako bude produkt opäť dostupný, budeme Vás emailom informovať.

Do ktorých iných krajín dodávate tovar?

 

Tovar dodáváme do Veľkej Británie (Anglicka, Škótska, Welsu a Severného Írska s výnimkou Normandských ostrovov), Rakúska, Talianska, Luxemburska, Holandska, Poľska, Slovinska, Španielska, vrátane Baleárských ostrovov, a Švédska. Poplatky za doručenie tovaru sa od krajiny ku krajine líšia, a preto zákazníkom odporúčame pozrieť si aj www.zooplus.co.uk a www.zooplus.com. Podrobnejšie informácie k poplatkom za doručenie tovaru do jednotlivých krajinách nájdete tu.

Platba a bezpečnosť

Aké spôsoby platby sú možné?

Metódy platby, ktoré ponúkame, sú vďaka našim vysokým zabezpečovacím štandardom úplne bezpečné. Všetky osobné údaje a detaily o platobných kartách sú chránené zakódovaním a dodatočným autorizačným procesom (tak pri odosielaní údajov, ako aj pri ich uchovávaní na našich serveroch).

Ponúkame Vám nasledujúce spôsoby platby:
- platba na dobierku
- platba platobnou kartou (akceptujeme Visa, Mastercard, American Express, Diners Club)
- platba vopred bankovým prevodom na účet
- PayPal (za poplatok 0,99 €)

Zooplus si vyhradzuje právo akceptovať v jednotlivých prípadoch iba určité druhy platby. Produkty zo sortimentu malých zvierat, vtákov a akvaristiky bohužiaľ nie je možné objednať na dobierku. Ďakujeme za pochopenie.

Platba platobnou kartou
Čiastka za Vašu objednávku bude z Vášho účtu stiahnutá v priebehu jedného týždňa po odoslaní tovaru. Akceptujeme karty Visa, Mastercard, American Express a Diners Club.
PayPal (za poplatok 0,99 €)
PayPal je online spôsob platby, s ktorým môžete platiť bezpečne, jednoducho a rýchlo. V priebehu vykonávania objednávky máte možnosť zriadiť si PayPal účet. Prosím, berte na vedomie, že dodatočná platba prostredníctvom PayPal nie je možná. Platba musí byť uskutočnená počas objednávania.
Platba vopred bankovým prevodom
Pri platbe vopred preveďte, prosíme, celú čiastku na uvedené konto:

zooplus AG
Commerzbank AG, pobočka zahraničnej banky, Bratislava so sídlom Rajská 15/A

IBAN: SK06 8050 0000 0000 7009 5092
BIC: COBASKBXXXX

Číslo konta: 70095092
Kód banky: 8050

Po ukončení objednávky obdržíte všetky potrebné informácie v e-maile. Prosíme, pri prevode peňazí uveďte ako variabilný symbol číslo objednávky alebo číslo faktúry.

Pri platbe vopred prebehne vyexpedovanie objednaného tovaru až po obdržaní platby na našom konte. Faktúrovaná čiastka musí byť na naše konto pripísaná do 7 dní. Počas tejto doby je Vami objednaný tovar pre Vás rezervovaný.
Ak Vašu platbu do 7 dní neobdržíme, bude Vaše objednávka automaticky stornovaná. Prosíme, berte na vedomie, že prevod peňazí môže trvať 2-4 dni. Dovoľujeme si zaslať Vám pripomienkový e-mail pred vypršaním tejto lehoty.

V prípade ďalších otázok sa obráťte na náš zákaznícky servis.

 

Môžem platiť šekom?

Nie, platba šekom je bohužiaľ nemožná. V súčasnej dobe je možné platiť na dobierku, platobnými kartami Visa, Mastercard, Diners Club, PayPalom, alebo bankovým prevodom. Pozri Aké spôsoby platby sú možné?.

Obdržal/a som upomienku k platbe, pritom tovar už bol zaplatený. Čo môžem robiť?

V tomto prípade prekontrolujeme Vaše údaje. Prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis. Tu Vám dajú aj informácie o dátume, kedy bola čiastka z platobnej karty odpočítaná.

Obdržal/a som upomienku k platbe, ale tovar, ktorého sa týka, bol čiastočne alebo kompletne vrátený. Čo môžem robiť?

Čiastka nemôže být pripísaná na Váš účet, pokiaľ sme vrátené produkty nedostali. Toto môže trvať aj niekoľko dní. Ak ste si o stave vráteného tovaru či Vášho účtu v zoohite nie istý, obráťte sa, prosím, na náš zákaznícky servis. Ak máte doklad o vrátenom tovare, majte ho prosím pripravený.

Vrátenie a náhrada tovaru

Na akú adresu je možné tovar vrátiť?

Ak potrebujete adresu na vrátenie tovaru, kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis. Vyplňte, prosím, formulár o vrátení, ktorý je súčasťou zásielky a umiestnite ho do balíka, ktorý posielate späť.

Je určitá lehota na vrátenie tovaru?

Pretože si našich zákazníkov vážime, má každý z nich absolútne právo, do 14 dní od doručenia zásielky, bez uvedenia dôvodu, od zmluvy odstúpiť. Všetko čo musíte urobiť, aby ste tento limit, 14 dní, dodržali, je buď tovar vrátiť, alebo nás ohľadom vrátenia tovaru práve v priebehu uvedených 14 dní e-mailom, telefonicky alebo faxom po obdržaní tovaru kontaktovať. Aby bolo storno úspešné, musia byť platby a/alebo služby obom stranám, vrátane úrokov, vrátené. Po tom, čo obdržíme Vami vrátenú zásielku, bude kupná zmluva zrušená a peniaze Vám budú do 14 dní vrátené.

Musím pri vracaní tovaru platiť poštovné?

Ak si prajete vrátiť určité produkty alebo celú zásielku, kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis. Neposielajte, prosím, nedostatočne ofrankovaný tovar späť. Pri vrátení tovaru vždy uhrádzame poštovné. Ohľadom ďalších informácií kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis. Všetky doklady potrebné na vrátenie tovaru sú spolu s faktúrou súčasťou zásielky.

Kedy a akým spôsobom mi bude poštovné vrátené?

V prípade, že ste obdržali poškodený tovar, kontaktujte, prosím, ohľadom vrátenia zooplus AG. Za poškodený tovar dostanete plnú náhradu, vrátane dopravy, vracania tovaru, atď. O poškodenom tovare alebo o chybách, ktoré sa prejavili v čase do dvoch dní od ich dodania, informujte, prosím, náš zákaznícky servis.

Vrátenie peňazí za poštovné a balné sa uskutočňuje podľa štandardného cenníka dopravcov, s ktorými spolupracujeme. Náklady za zrýchlenú alebo expresnú dodávku nemôžu byť vrátené. V prípade, že chcete zásielku, ktorá sa tažko prepravuje, vrátiť, ponúkame Vám možnosť vyzdvihnutia tejto zásielky u Vás doma. Ďalšie informácie obdržíte na našom zákazníckom servise.

Informujte nás, prosím, o výške poštovného pomocou nášho kontaktového formulára, aby sme Vám mohli tieto náklady vrátiť. Na balíku nie je poštovné vždy uvedené.

Objednaný tovar mi nesedí. Môžem ho vrátiť?

Áno. Zooplus AG Vám garantuje absolutné právo na odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní od dodávky tovaru. Aby ste dodržali tento uvedený termín, stačí objednaný tovar do 14 dní od jeho dádavky vrátiť alebo požiadať o vrátenie zásielky e-mailom, telefonicky alebo faxom. Všetky produkty, ktoré ste si online objednali a nepáčia sa Vám, je možné vrátiť.

Prečo som obdržal/a faktúru k tovaru, ktorý bol vymenený, a za ktorý som už zaplatil/a v prvej faktúre?

Keď nám tovar vrátite, bude to pripísané na Váš zákaznický úče. Najskôr ale až potom, keď my obdržíme Vami vrátený tovar. Ak ste už pôvodný tovar platobnou kartou zaplatili, peniaze Vám z účtu znovu stiahnuté nebudú. Novú faktúru, ktorá je súčasťou zásielky, si prosím, nevšímajte.

Ak je cena produktu, ktorý ste obdržali ako náhradu, nižšia ako cena pôvodne objednaného tovaru, bude vzniknutý rozdiel pripísaný na Vaše zákaznícke konto. Tento rozdiel môžete využiť pri následujúcej objednávke. Ďalšie informácie ohľadom Vášho účtu dostanete na zákazníckom servise.

Kupóny a zľavy

Ako môžem použiť kupón?

Zadajte kód Vášho kupónu do políčka "kupón" na stránke "Košík" a kliknite na tlačidlo "Použiť". Uvidíte, že hodnota kupónu bude automaticky odpočítaná z celkovej čiastky a v ľavom dolnom rohu stránky sa zobrazí, koľko presne týmto ušetríte. Aby sa predišlo komplikáciám, presvedčte sa, že ste kód kupónu zadali správne (napr. používajte pomlčky iba vtedy, keď sa v kupóne naozaj nachádzajú). Ak sa neobjaví políčko, do ktorého je môžné kód kupónu vpísať, je možné, že ste pre tento nákup už nejaký kupón použili. Môžete kliknúť na "Zmena kupónu" a použiť kupón s iným kódom.

Môžem uplatniť viac kupónov v jednej objednávke?

Akceptujeme iba jeden kupón alebo špeciálnu zľavu na objednávku.

Môžu byť kupóny premenené na hotovosť?

Kupóny nie je možné premeniť na hotovosť. Okrem toho nie je možné ani ich použitie na predchádzajúce objednávky.

Môžem kúpiť v zoohite darčekové poukážky?

Nie, bohužiaľ v súčasnej dobe neponúkame žiadne darčekové poukážky.

FAQ (často zadávané otázky)

Výber a dostupnosť produktov

Prečo mi balík doručil iný dopravca, než akého som si zvolil/a?

Objednali ste si pravdepodobne tovar zo sortimentu malých zvierat, vtákov alebo akvaristiky, ktorý je dovážaný z iného skladu než sortiment pre psy a mačky. Z tohto skladu je tovar (teda sortiment pre malé zvieratá, vtáky, akvaristiky a niektoré doplnky pre psy a mačky) dovážaný dopravcom DPD, s ktorými nemáme zmluvu na dodanie tovaru na dobierku. Sortiment pre psy a mačky dováža Česká pošta (In Time) a DPD (podľa Vášho výberu). Ak si ale objednáte produkty, napr. pre mačku a hlodavca, tak Vám prídu dva balíky.

Za túto komplikáciu sa Vám veľmi ospravedlňujeme. Ďakujeme za pochopenie.

Upozornenie: zásielky sú teraz expedované z rôznych skladov v zahraničí. Nemôžeme bohužiaľ zaručiť, že objednávka bude doručená jedným dopravcom!

Prečo nie je možné zaplatiť objednávku na dobierku?

Po sprevádzkovaní nového skladu sa nenachádzajú všetky produkty v jednom sklade. Sortiment pre psy a mačky sa nachádza v inom sklade ako sortiment pre malé zvieratá, vtáky a ryby. Pri objednávke produktov zo sortimentu pre psy a mačky ponúkame možnosť platby na dobierku s Českou poštou (In Time). Avšak pri nákupe produktov pre male zvieratá, vtáky a ryby táto možnosť odpadá. Objednávky produktov zo sortimentu malých zvierat, vtákov a akvaristiky doručuje dopravca DPD, u ktorých nie je možné zvoliť platbu na dobierku. Za túto komplikáciu sa Vám veľmi ospravedlňujeme. Ďakujeme za pochopenie.

 

Na koho sa mám obrátiť, ak mám špecifickú otázku týkajúcu sa určitého produktu?

Môžete kontaktovať náš zákaznícky servis pomocou kontaktového formulára. Váša otázka bude zodpovedaná jedným z odborníkov na produkty čo možno najrýchlejšie.

Produkt, ktorý si chcem objednať, práve nie je dostupný. Môžem si ho aj napriek tomu objednať?

Ak produkt, ktorý si chcete objednať, dočasne na sklade nie je, kliknite na políčko "dátum dodania" na pravej strane produktu, vložte Vašu emailovu adresu a potvrďte podmienky informácie. Len čo budeme mať produkt znova na sklade, oznámime Vám to emailom.

Ako dlho platia mimoriadne ponuky?

Mimoriadne ponuky platia väčšinou tak dlho, pokiaľ je tovar na sklade. Ich cena sa ale môže zmeniť. Všetky produkty (vrátane mimoriadnych ponúk) môžu byť objednané v množstve bežnom pre jednu domácnosť. V určitých prípadoch je množstvo produktov, ktoré si môžete objednať, ohraničené (napr. na 1 až 2 produkty), aby si tovar mohli objednať aj iní zákazníci.

Osobné údaje

Zabudol/la som svoje heslo. Čo môžem robiť?

Zadajte Vašu emailovu adresu, ktorou ste sa v zoohite registrovali. Na stránke, kde sa zvyčajne prihlasujete, kliknite na "Zabudli ste svoje heslo" a vložte svoju emailovu adresu. V priebehu niekoľkých minút dostanete heslo.

Upozornenie: Vaše súčasné heslo je v našom systéme zakódované, preto nie je možné si ho vyžiadať telefonicky.

Sú moje osobné údaje v bezpečí?

Bezpečnosť Vašich osobných údajov a ochrana Vášho súkromia sú našou najväčšou prioritou. K zabezpečeniu Vašej bezpečnosti na našich stránkach používame všetky bezpečnostné opatrenia. To sa týka tak platby, ako aj ďalších iných údajov, ktoré s nami zdieľate. Radi sa s Vami podelíme o informácie, týkajúce sa súkromia a bezpečnostných štandardov; pre viac informácií kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis.

Je v blízkosti môjho bydliska obchod zoohit?

Zoohit je iba online obchod a neprevádzkuje "kamenné" predajne. Za to sme dostupný 24 hodín denne 7 dní v týždni.