Košík

zoohit Club – Základný program Podmienky účasti

Platí od: [15.12.2025]

Náš zoohit Club je vernostný program, ktorého cieľom je odmeniť našich zákazníkov za ich trvalú dôveru a oddanosť. Tieto Podmienky účasti („Podmienky“) upravujú účasť v zoohit Clube, ktorý prevádzkuje spoločnosť zooplus SE, Herzog-Wilhelm-Strasse 18, 80331 Mníchov, Nemecko.

Účasťou v zoohit Clube súhlasíte s týmito Podmienkami. Program pozostáva z dvoch úrovní: Základný program a Premium program.

1. Účasť v zoohit Clube

1.1 Spôsobilosť

Všetci zákazníci s platným zákazníckym účtom na zoohit.sk a dodacou adresou na území Slovenskej republiky sú automaticky zaregistrovaní do Základného programu.

1.2 Výhody Základného programu

zahŕňajú:

  • Zbieranie zooBodov za oprávnené objednávky
  • Výmena zooBodov za odmeny v Obchode s odmenami
  • 100 zooBodov za vašu prvú objednávku ako uvítací darček
  • Získanie narodeninového poukazu v hodnote 250 zooBodov po vytvorení profilu vášho domáceho zvieratka

2. zooBody

2.1 Všeobecne

Základnou výpočtovou jednotkou bonusového programu zooplus SE sú zooBody, ktoré sa pripisujú na bodový účet zákazníka. zooBody môžu byť použité iba na účely, ktoré sú uvedené v podmienkach účasti. Bonusové body z iných programov nemôžu byť premenené na zooBody. Bodový účet a bodové aktívum sú neprenosné a nemôžu byť premenené na hotové peniaze a vyplatené. Aktuálny stav Vášho bodového účtu je uvedený na Vašom osobnom účte v zoohit.sk pod "môj zoohit", a je možné kedykoľvek doňho nahliadnuť.

2.2 Získanie zooBodov

Za každú uhradenú objednávku v zoohite Vám budú na Vaše konto pripísané zooBody. Počet pripísaných zooBodov závisí od výšky hodnoty zaplatenej objednávky. Za každé 1 Euro Vašej objednávky získavate 1 zooBod. V rámci určitých, mimoriadnych akcií, môžu byť získané aj extra zooBody v dopredu oznámenom rozsahu.

2.3 Pripísanie bodov nie je možné, maximálny počet zooBodov

ZooBody je nemožné získať pri produktoch, ktorých predajná cena je 0 Eur (napr. vzorky, darčeky za vernosť, prémie), pri použitých zľavových kupónoch a ostatných zľavách, tak ako aj pri náhradných dodávkach. Aj pri určitých iných výkonoch môže byť pripísanie zooBodov vylúčené. Maximálne je možné získať behom kalendárneho roka 10 000 zooBodov. Po dosiahnutí uvedenej čiastky, nebudú ďalšie zooBody do konca kalendárneho roka priznávané. Zoohit si vyhradzuje právo nepriznať zooBody za zmluvné ponuky, ktoré sa zdajú byť predložené za účelom komerčného ďalšieho predaja tovaru.

2.4 Pripísanie zooBodov, viacero účtov

ZooBody budú pripísané automaticky po obdržaní platby za objednávku v zooplus SE. Body budú pripísané na zákaznicky účet, ktorý bol k objednávke použitý. Ak bude zákazník v zoohit.sk objednávať cez viacero účtov, budú mu zooBody pripisované vždy na jednotlivé účty. Prevod bodov z jedného účtu na druhý nie je možný.

2.5 Prepadnutie zooBodov

V prípade, že do 12 mesiacov od pripísania zooBodov na zoohit bodový účet nedôjde k ich použitiu vo forme vybranej prémie, prepadnú tieto zooBody ku koncu štvrťročia. Na dátum a objem prepadnutých zooBodov budete vo Vašom bodovom účte zvlášť upozornený. ZooBody prepadnú aj v prípade zrušenia / zablokovania zákazníckeho účtu. Pri niektorých akciách so zooBodmi môže byť doba prepadnutia bodov kratšia ako 12 mesiacov.

3. Výmena zooBodov za prémie

3.1 Všeobecne

Každý účastník môže svoje nazbierané zooBody premeniť na prémie, akonáhle nazbiera ich potrebný počet. Ponuka prémií a potrebný počet zooBodov k ich získaniu bude zverejnená v katalógu prémií zoohit.

3.2 Podmienky uplatnenia zooBodov

Prémie môžu byť získané iba prostredníctvom osobného bodového účtu zákazníka pod "môj zoohit". Ponuka prémií sa môže v závislosti od dátumu a sezóny odlišovať. V tomto prípade nemusia byť jednotlivé prémie v niektorých ročných obdobiach k dispozícii. Pri určitých prémiach môžu byť podmienky účasti prostredníctvom zvláštnych podmienok zmenené alebo doplnené. Toto bude spolu s príslušnymi ponukami prémií oznámené.

Od každej prémie si môžete pridať do objednávky len jeden kus. A to preto, že máme na sklade obmedzené množstvo produktov a chceme, aby prémie mohlo využiť čo najviac zákazníkov.

3.3 Zasielanie prémie

Náklady za prepravu prémií sa riadia aktuálnymi cenami za zásielky (poštovné náklady) v zooplus SE. Prosíme Vás, kliknite tu, a informujte sa o poštových nákladoch v zooplus SE. Prémia bude prostredníctvom kliknutia na symbol nákupného košíka pridaná k objednávke. V rámci Vašej objednávky môžete k Vami vybranej prémii pridať aj ďalšie produkty z ponuky zoohit.sk za uvedené ceny.

V prípade, že je odmena pri jej prevzatí poškodená alebo nesprávna, žiadame zákazníka, aby kontaktoval zákaznícky servis zoohit prostredníctvom kontaktného formulára alebo telefonicky od pondelka do piatku od 8:00 do 18:00 (mimo štátnych sviatkov) na nasledujúcom čísle: +421 232 179 070.

4. Profil domáceho zvieratka a narodeninový poukaz

Zákazníci, ktorí vyplnia aspoň jeden Profil zvieratka v sekcii „môj zoohit“ a súhlasia s Podmienkami používania, dostanú jednorazový ročný narodeninový poukaz v hodnote 250 zooBodov, ktorý bude pripísaný na ich zákaznícky účet v mesiaci narodenín zvieratka.

Na jeden účet bude za kalendárny rok vydaný iba jeden narodeninový poukaz.

5. Ukončenie, odstúpenie a zmeny

5.1 Odstúpenie

Zákazníci môžu svoje členstvo v Základnom programe zoohit Clubu kedykoľvek zrušiť kontaktovaním zákazníckeho servisu.

5.2 Zmena obchodných podmienok

zoohit si vyhradzuje právo kedykoľvek s predchádzajúcim upozornením zmeniť pravidlá programu alebo tieto obchodné podmienky, pokiaľ to vyžaduje zákon.

Podstatné zmeny budú oznámené e-mailom a/alebo na webových stránkach. Pokračovanie v účasti predstavuje súhlas s novými podmienkami.

5.3 Ukončenie programu

zoohit si vyhradzuje právo na čiastočné alebo úplné ukončenie zoohit Clubu s príslušnou výpovednou lehotou.

6. Kontakt a zákaznický servis

Pokiaľ máte otázky ohľadom členstva v zoohit Clube alebo ohľadom zooBodov, kontaktujte prosím:

Tím zákazníckeho servisu

Email: service@zoohit.sk.

Tel.: +421 232 179 070 (Po - Pia od 8:00 do 18:00, mimo štátnych sviatkov)

[Kontaktný formulár]

7. Právne ustanovenia

zoohit Club sa riadi zákonmi Slovenskej republiky na ochranu spotrebiteľa.

Platí nemecké právo iba ak je v rozpore so slovenským právom na ochranu spotrebiteľa.

Ak sa ktorákoľvek časť týchto podmienok ukáže ako neplatná, zvyšok zostáva v platnosti.

8. Ochrana osobných údajov

zoohit berie ochranu osobných údajov svojich zákazníkov veľmi vážne. Zásady ochrany osobných údajov zoohit sú k dispozícii tu