Platí od: [15.12.2025]
Náš zoohit Club je vernostný program, ktorého cieľom je odmeniť našich zákazníkov za ich trvalú dôveru a oddanosť. Tieto Podmienky účasti („Podmienky“) upravujú účasť v zoohit Clube, ktorý prevádzkuje spoločnosť zooplus SE, Herzog-Wilhelm-Strasse 18, 80331 Mníchov, Nemecko.
Účasťou v zoohit Clube Premium súhlasíte s týmito Podmienkami.
1. Účasť v zoohit Clube Premium
1.1 Spôsobilosť
Všetci zákazníci s platným zákazníckym účtom na zoohit.sk a dodacou adresou na území Slovenskej republiky sú automaticky zaregistrovaní do Základného programu.
Zákazníci si navyše musia zakúpiť členstvo zoohit Premium v súlade s nižšie uvedenou časťou 5 týchto Podmienok.
1.2 Výhody Premium programu
- 3% zľava na každú objednávku (možnosti kombinovania nižšie)
- Zbieranie zooBodov za oprávnené objednávky
- Výmena zooBodov za odmeny v Obchode s odmenami
- 100 zooBodov za vašu prvú objednávku ako uvítací darček
- 200 zooBodov, keď sa zákazníci zaregistrujú alebo obnovia členstvo Premium
- Clubdays (viď časť 5.4)
- Získanie narodeninového poukazu v hodnote 250 zooBodov po vytvorení profilu vášho domáceho zvieratka
- Losovanie o ceny (viď časť 5.5 )
2. zooBody
2.1 Všeobecne
Základnou výpočtovou jednotkou bonusového programu zooplus SE sú zooBody, ktoré sa pripisujú na bodový účet zákazníka. zooBody môžu byť použité iba na účely, ktoré sú uvedené v podmienkach účasti. Bonusové body z iných programov nemôžu byť premenené na zooBody. Bodový účet a bodové aktívum sú neprenosné a nemôžu byť premenené na hotové peniaze a vyplatené. Aktuálny stav Vášho bodového účtu je uvedený na Vašom osobnom účte v zoohit.sk pod "môj zoohit", a je možné kedykoľvek doňho nahliadnuť.
2.2 Získanie zooBodov
Za každú uhradenú objednávku v zoohite Vám budú na Vaše konto pripísané zooBody. Počet pripísaných zooBodov závisí od výšky hodnoty zaplatenej objednávky. Za každé 1 Euro Vašej objednávky získavate 1 zooBod. V rámci určitých, mimoriadnych akcií, môžu byť získané aj extra zooBody v dopredu oznámenom rozsahu.
2.3 Pripísanie bodov nie je možné, maximálny počet zooBodov
ZooBody je nemožné získať pri produktoch, ktorých predajná cena je 0 Eur (napr. vzorky, darčeky za vernosť, prémie), pri použitých zľavových kupónoch a ostatných zľavách, tak ako aj pri náhradných dodávkach. Aj pri určitých iných výkonoch môže byť pripísanie zooBodov vylúčené. Maximálne je možné získať behom kalendárneho roka 10 000 zooBodov. Po dosiahnutí uvedenej čiastky, nebudú ďalšie zooBody do konca kalendárneho roka priznávané. Zoohit si vyhradzuje právo nepriznať zooBody za zmluvné ponuky, ktoré sa zdajú byť predložené za účelom komerčného ďalšieho predaja tovaru.
2.4 Pripísanie zooBodov, viacero účtov
ZooBody budú pripísané automaticky po obdržaní platby za objednávku v zooplus SE. Body budú pripísané na zákaznicky účet, ktorý bol k objednávke použitý. Ak bude zákazník v zoohit.sk objednávať cez viacero účtov, budú mu zooBody pripisované vždy na jednotlivé účty. Prevod bodov z jedného účtu na druhý nie je možný.
2.5 Prepadnutie zooBodov
V prípade, že do 12 mesiacov od pripísania zooBodov na zoohit bodový účet nedôjde k ich použitiu vo forme vybranej prémie, prepadnú tieto zooBody ku koncu štvrťročia. Na dátum a objem prepadnutých zooBodov budete vo Vašom bodovom účte zvlášť upozornený. ZooBody prepadnú aj v prípade zrušenia / zablokovania zákazníckeho účtu. Pri niektorých akciách so zooBodmi môže byť doba prepadnutia bodov kratšia ako 12 mesiacov.
3. Výmena zooBodov za prémie
3.1 Všeobecne
Každý účastník môže svoje nazbierané zooBody premeniť na prémie, akonáhle nazbiera ich potrebný počet. Ponuka prémií a potrebný počet zooBodov k ich získaniu bude zverejnená v katalógu prémií zoohit.
3.2 Podmienky uplatnenia zooBodov
Prémie môžu byť získané iba prostredníctvom osobného bodového účtu zákazníka pod "môj zoohit". Ponuka prémií sa môže v závislosti od dátumu a sezóny odlišovať. V tomto prípade nemusia byť jednotlivé prémie v niektorých ročných obdobiach k dispozícii. Pri určitých prémiach môžu byť podmienky účasti prostredníctvom zvláštnych podmienok zmenené alebo doplnené. Toto bude spolu s príslušnymi ponukami prémií oznámené.
Od každej prémie si môžete pridať do objednávky len jeden kus. A to preto, že máme na sklade obmedzené množstvo produktov a chceme, aby prémie mohlo využiť čo najviac zákazníkov.
3.3 Zasielanie prémie
Náklady za prepravu prémií sa riadia aktuálnymi cenami za zásielky (poštovné náklady) v zooplus SE. Prosíme Vás, kliknite tu, a informujte sa o poštových nákladoch v zooplus SE. Prémia bude prostredníctvom kliknutia na symbol nákupného košíka pridaná k objednávke. V rámci Vašej objednávky môžete k Vami vybranej prémii pridať aj ďalšie produkty z ponuky zoohit.sk za uvedené ceny.
V prípade, že je odmena pri jej prevzatí poškodená alebo nesprávna, žiadame zákazníka, aby kontaktoval zákaznícky servis zoohit prostredníctvom kontaktného formulára alebo telefonicky od pondelka do piatku od 8:00 do 18:00 (mimo štátnych sviatkov) na nasledujúcom čísle: +421 232 179 070.
4. Profil domáceho zvieratka a narodeninový poukaz
- Zákazníci, ktorí vyplnia aspoň jeden Profil zvieratka v sekcii „môj zoohit“ a súhlasia s Podmienkami používania, dostanú jednorazový ročný narodeninový poukaz v hodnote 250 zooBodov, ktorý bude pripísaný na ich zákaznícky účet v mesiaci narodenín zvieratka.
- Na jeden účet bude za kalendárny rok vydaný iba jeden narodeninový poukaz.
5. Premium program (predtým Plán úspor)
5.1 Všeobecne
Program Premium je zľavový program založený na poplatku, ktorý je možné dojednať iba v spojení s nákupom iného tovaru. Program Premium umožňuje zákazníkovi využiť 3% zľavu na svoje objednávky na zoohit.sk
Program Premium je určený výhradne súkromným osobám nakupujúcim tovar pre osobnú potrebu. Celková čiastka tovaru nakúpeného prostredníctvom plánu úspor nesmie presiahnuť čiastku 3.000,- € za rok (bez nákladov na dopravu a poštovné a pred odpočítaním iných zliav). Použitie pre komerčné účely je zakázané. Spoločnosť zooplus si vyhradzuje právo odmietnuť zmluvné ponuky, ktoré sa zdajú byť podané na účel ďalšieho predaja tovaru na komerčné účely.
Vybraný program Premium platí iba pre zákaznícky účet zoohit, s ktorým bol zakúpený. Platí iba v konkrétnom obchode, kde bol zakúpený. Nie je možné ho previesť na iný zákaznícky účet ani použiť v inom obchode. Na jeden zákaznícky účet je možné uzavrieť iba jeden program Premium. Okrem toho, s výhradou zmien, je možné program Premium použiť pri doručení na území Slovenskej republiky.
5.2. Uzatvorenie zmluvy
Zákazník sa do programu pripojí výberom programu Premium pomocou príslušného tlačidla buď na stránke „Prehľad objednávky“ na webových stránkach zoohit, a následným prihlásením k programu Premium priamo v zákazníckom účte alebo na úvodnej stránke zoohit Clubu, a dokončením nákupu. Zákazníkovi je potom zaslané automatické e-mailové potvrdenie o prijatí jeho objednávky, vrátane nákupu programu Premium. Toto automatické potvrdenie (potvrdenie objednávky) nepredstavuje prijatie ponuky.
The Premium Tier contract with zooplus is only concluded when zooplus confirms activation of the Premium Tier in a second email (Club Premium Confirmation). When the pre-payment option is selected the contract is concluded as soon as zooplus sends the payment information. This payment information is sent to the customer within 24 hours of receiving the order.
Zmluva o programe Premium so spoločnosťou zoohit je uzatvorená iba vtedy, keď zoohit potvrdí aktiváciu programu Premium v druhom e-maile (Potvrdenie o Clube Premium). Pokiaľ je možnosť platby zvolená vopred, zmluva je uzavretá hneď, ako zoohit pošle platobné informácie. Tieto platobné informácie sú zákazníkovi zaslané do 24 hodín od prijatia objednávky.
5.3. Zľavy a výnimky zo zliav
Príslušná zľava sa automaticky uplatní na online objednávku zákazníka pred pripočítaním nákladov na dopravu. Pokiaľ nie je uvedené inak, zľavu Premium nie je možné kombinovať s ďalšími zľavami spojenými so zákazníckym účtom a nemožno ju kombinovať so zľavou v rámci služby zoohit Relax. Vyplatenie zľavy vygenerovanej prostredníctvom programu Premium v hotovosti nie je možné.
Dočasné akcie a položky výslovne označené ako nezľavnené sú z Premium zliav vylúčené. Zoohit si vyhradzuje právo vylúčiť položky zo zľavy bez udania dôvodu.
5.4. ClubDays
Členovia Clubu Premium majú nárok na dvojnásobné (2x) zooBody za všetky oprávnené objednávky uskutočnené počas propagačnej akcie Clubdays. Presné údaje Clubdays budú vopred oznámené prostredníctvom webových stránok zoohit alebo iných oficiálnych komunikačných kanálov. Všetky zooBody získané v rámci tejto akcie budú pripísané na účet zákazníka štrnásť (14) dní od dátumu nákupu, za predpokladu, že objednávka nebude zrušená alebo vrátená. Táto ponuka platí iba pre aktívnych členov Clubu Premium v dobe nákupu.
5.5 Mesačné žrebovanie o ceny – Premium
Každý kalendárny mesiac sa všetci členovia Clubu Premium môžu zúčastniť mesačného žrebovania o ceny zoohit. Aby bolo možné sa zapojiť automaticky, zákazníci Premium musia v danom mesiaci vykonať aspoň jednu (1) oprávnenú objednávku. Nie je nutná žiadna ďalšia registrácia.
Zo všetkých Premium Club zákazníkov v každej zúčastnenej krajine bude náhodne vybraných desať (10) výhercov, ktorí dostanú poukážku zoohit v celkovej hodnote 50 € alebo zooBody v hodnote 50 €. Poukážky alebo zooBody sú platné po dobu dvanástich (12) mesiacov od dátumu vydania a sú neprenosné ani nevratné.
Výhercovia budú informovaní prostredníctvom e-mailovej adresy spojenej s ich účtom na zoohit. Účasťou v žrebovaní o ceny zákazníci, ktorí sa neprihlásili na odber marketingových informácií, súhlasia s tým, že od spoločnosti zooplus za účelom tejto propagácie dostanú jednorazový e-mail s oznámením o výhre.
Spoločnosť zoohit si vyhradzuje právo kedykoľvek bez predchádzajúceho upozornenia zmeniť alebo zrušiť propagačnú akciu, pokiaľ je to nevyhnutné z právnych, regulačných alebo prevádzkových dôvodov.
Zákazník, ktorý sa nechce zúčastniť mesačného zlosovania o ceny, má možnosť zrušiť svoje členstvo v zoohit Clube zoohit Premium podľa ustanovenia „Ukončenie programu Premium“.
5.6 Uvítacie body
Ak sa zákazníci zaregistrujú alebo obnovia svoje členstvo v programe Premium, bude im na účet pripísaných 200 zooBodov. ZooBody sú platné 12 mesiacov. Stav zooBodov si zákazníci môžu overiť v sekcii „môj zoohit“.
5.7 Doba trvania programu Premium
Doba platnosti závisí od programu Premium zvoleného zákazníkom a automaticky končí v deň vypršania platnosti. Zákazník bude o vypršaní platnosti existujúceho programu Premium informovaný e-mailom na e-mailovú adresu uvedenú pri objednávke Clubu Premium. Oznámenie bude zaslané do 28 dní pred vypršaním platnosti existujúceho programu Premium a tiež v deň vypršania platnosti existujúceho programu Premium. Neexistuje žiadne automatické obnovenie.
6. Platba, dátum platby a omeškanie
Platba za nákup programu Premium by mala byť vykonaná rovnakou platobnou metódou ako za celú objednávku. Spoločnosť zoohit si vyhradzuje právo v jednotlivých prípadoch akceptovať iba určité typy platieb. Pri platbe debetnou/kreditnou kartou bude platba z vašej karty strhnutá do jedného týždňa od aktivovania programu Premium.
7. Právo na odstúpenie od zmluvy
Zákazníci, ktorí sú spotrebiteľmi, majú 14-dňovú lehotu na odstúpenie od tejto zmluvy. Spotrebiteľom sa rozumie akákoľvek osoba, ktorá uzatvára právny úkon za účelom, ktorý nespadá ani do obchodnej, ani do samostatnej zárobkovej/profesnej činnosti. Pre právo na odstúpenie od zmluvy a jeho vylúčenie platia nasledujúce pravidlá. S prípadnými ďalšími otázkami týkajúcimi sa tohto práva by sa zákazníci mali obrátiť na zákaznícky servis zoohit.
Zmluvu môžete písomne (napr. listom, e-mailom) vypovedať do 14 dní bez udania dôvodu. Lehota na odstúpenie od zmluvy začína plynúť okamihom doručenia tohto písomného oznámenia, nie však pred uzavretím zmluvy a nie pred splnením našej informačnej povinnosti podľa § 246b § 2 ods. 1 v spojení s § 1 ods. 1 bodmi 7 až 12, 15 a 19 a § 248 § 13 ods. 1 BGB. Včasné odoslanie odstúpenia je postačujúcou podmienkou na dodržanie lehoty na odstúpenie.
Oznámenie o zrušení je potrebné zaslať na adresu:
zooplus SE
Customer Services
Herzog-Wilhelm-Strasse 18
80331 Munich
Germany
8. Dôsledky odstúpenia od zmluvy
Pokiaľ odstúpite od tejto zmluvy, budú obom stranám vrátené získané výhody. Ste povinní vrátiť všetky výhody získané do okamihu oznámenia o odstúpení, ak ste na to boli upozornení a výslovne ste s tým súhlasili pred vrátením zmluvy. Ak ste povinní uhradiť náhradu, môže to znamenať, že musíte uhradiť všetky zmluvné platby až do okamihu odstúpenia. Vaše právo na odstúpenie zaniká skôr, ak je zmluva na vašu výslovnú žiadosť úplne splnená oboma stranami pred uplatnením vášho práva na odstúpenie.
Vrátenie peňazí musí byť vykonané do 30 dní. Pre zákazníka začína lehota plynúť odoslaním oznámenia o odstúpení od zmluvy, pre zoohit začína plynúť okamihom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy.
9. Ukončenie programu Premium
a. Členstvo Premium môže zákazník kedykoľvek ukončiť s okamžitou platnosťou a bez udania dôvodu. Zrušenie je možné vykonať e-mailom na adresu service@zoohit.sk alebo poštou. Suma zaplatená za členstvo Premium nebude vrátená. Zákazníci s členstvom Premium sa automaticky vrátia k základnému členstvu zoohit.
b. zoohit je oprávnený ukončiť členstvo Premium bez výpovednej lehoty, pokiaľ na to existuje závažný dôvod. Zákonnými dôvodmi na ukončenie členstva Premium sú najmä, ak zákazník:
- porušuje obchodné podmienky alebo iné zmluvné podmienky,
- uvádza neúplné alebo nesprávne informácie.
Výpoveď musí byť vykonaná písomne. Výpoveďou je zoohit oprávnený deaktivovať členstvo Premium zákazníka.
10. Zmena zmluvných podmienok, ukončenie
Spoločnosť zoohit si vyhradzuje právo kedykoľvek po predchádzajúcom upozornení zmeniť pravidlá programu alebo tieto Podmienky, ak to vyžaduje zákon.
Podstatné zmeny budú oznámené e-mailom a/alebo na webových stránkach. Pokračovanie v účasti predstavuje súhlas s novými podmienkami. Spoločnosť zoohit si vyhradzuje právo na čiastočné alebo úplné ukončenie zoohit Clubu s príslušnou výpovednou lehotou.
11. Kontakt a zákaznický servis
Pokiaľ máte otázky ohľadom členstva v zoohit Clube alebo ohľadom zooBodov, kontaktujte prosím:
Tím zákazníckeho servisu
Email: service@zoohit.sk.
Tel.: +421 232 179 070 (Po - Pia od 8:00 do 18:00, mimo štátnych sviatkov)
12. Právne ustanovenia
- zoohit Club sa riadi zákonmi Slovenskej republiky na ochranu spotrebiteľa.
- Platí nemecké právo iba ak je v rozpore so slovenským právom na ochranu spotrebiteľa.
- Ak sa ktorákoľvek časť týchto podmienok ukáže ako neplatná, zvyšok zostáva v platnosti.
13. Ochrana osobných údajov
zoohit berie ochranu osobných údajov svojich zákazníkov veľmi vážne. Zásady ochrany osobných údajov zoohit sú k dispozícii tu.
