-
1. Rozsah pôsobenia
Tieto všeobecné obchodné podmienky (VOP) sa vzťahujú na všetky objednávky uskutočnené spotrebiteľmi v zmysle § 13 nemeckého občianskeho zákonníka (BGB) prostredníctvom internetového obchodu www.zoohit.sk, ktorý prevádzkuje spoločnosť zooplus SE, Sonnenstraße 15, 80331 Mníchov, Nemecko (ďalej len: zooplus).
-
2. Proces objednávania, uzatvorenie zmluvy, obmedzenie množstva a ďalší predaj
1. Proces objednávania
- zooplus ponúka zákazníkovi mnoho produktov pre domáce zvieratá. Po kliknutí na produkt alebo označenie produktu sa zákazníkovi zobrazí stránka s popisom produktu; u niektorých produktov je na výber viacero variantov: napríklad rôzne veľkosti alebo príchute. Pre zvolenie produktu zadá zákazník želané množstvo a klikne na symbol nákupného košíka.
- Po vložení všetkých želaných produktov do košíka zákazník klikne na “Nákupný košík“ zobrazený v pravom hornom rohu a následne sa mu zobrazí prehľad všetkých vybraných produktov. Tu môže zákazník obsah svojho košíka zmeniť.
- Ak chce zákazník nákup ukončiť, klikne na “K objednávke/pokladni“. Registrovaní zákazníci tu môžu zadať svoje prihlasovacie meno a heslo. Ďalšou možnosťou je registrácia ako nový zákazník alebo nákup bez registrácie. V prípade nákupu bez registrácie musí zákazník na ďalšej strane uviesť svoju adresu a informácie k účtu.
- V ďalšom kroku sa zákazník dostane k prehľadu objednávky so všetkými vybranými produktmi a s ich cenami (vrátane DPH) ako aj s cenou za poštovné a balné.
- Zákazník záväzne objedná, ak v poslednom kroku “Prehľad” klikne na ikonu “Objednať”. Tým je objednávka odoslaná.
2. Uzatvorenie zmluvy
Tovar ponúkaný v obchode sa predáva výlučne fyzickým osobám, ktoré nie sú podnikateľmi, t. j. iba spotrebiteľom, ktorí uzatvárajú právny úkon na účely, ktoré nemožno priradiť ani k ich podnikateľskej, ani k ich samostatnej profesionálnej činnosti. Ponuky uvedené na našej webovej stránke www.zoohit.sk preto nie sú určené podnikateľom. Podnikatelia sú fyzické alebo právnické osoby, prípadne spoločnosti s právnou subjektivitou, ktoré pri uzatváraní právneho úkonu konajú v rámci svojej obchodnej alebo samostatnej odbornej činnosti.
- Zobrazený sortiment na stránkach slúži ako prehľad, nepredstavuje žiadnu záväznú ponuku na predaj. Zákazník zadá záväznú ponuku k uzatvoreniu nákupnej zmluvy kliknutím na ikonu “Objednať”, a tým ukončí objednávací proces. Zákazník obdrží automatizovaný potvrdzovací e-mail (potvrdenie objednávky). Toto potvrdenie neslúži ako prijatie ponuky. Zmluva so spoločnosťou zooplus SE je uzatvorená až v okamihu, keď firma akceptuje ponuku zákazníka a zašle zákazníkovi objednané produkty a toto odoslanie potvrdí druhým e-mailom (potvrdenie o odoslaní).
3. Uzatvorenie zmluvy pri platbe vopred
- V prípade voľby platby vopred vzniká kúpna zmluva už vo chvíli odoslania informácií k platbe spoločnosťou zooplus. Tieto informácie obdrží zákazník do 24 hodín od prijatia jeho objednávky. Potvrdenie objednávky neobsahuje žiadne informácie k platbe. Pri platbe vopred je účtovaná čiastka splatná od chvíle obdržania informácií k platbe a je potrebné uhradiť ju do 7 dní na naše konto uvedené v odstavci 8.c. Ak platbu do 7 dní na našom konte neobdržíme, bude objednávka automaticky zrušená.
4. Obmedzenie predávaného množstva
- Predaj ponúkaného tovaru je možný len v množstve bežnom pre domácu spotrebu a súkromným/fyzickým osobám.
5. Obmedzenie množstva, ďalší komerčný predaj
- Ponúkaný tovar sa predáva len v obvyklých domácich množstvách a len plnoletým osobám. Ďalší komerčný predaj tovaru nie je povolený. Zoohit si vyhradzuje právo neakceptovať zmluvné ponuky, ktoré sa javia ako podané za účelom komerčného ďalšieho predaja tovaru.
-
3. Ceny a poštovné
Všetky uvedené ceny zahŕňajú zákonnú daň z pridanej hodnoty (DPH) a k tomu je potrebné pripočítať náklady na poštovné. Ináč ako tu stanovené, sú všetky ceny pre našich zákazníkov vo Švajčiarsku uvedené bez DPH a nebude k nim pripočítaná ani zákonná nemecká ani švajčiarska DPH. Prípadná DPH, ktorú treba na základe švajčiarskych zákonov zaplatiť, bude stanovená na hranici švajčiarskou daňovou správou a zákazník ju zaplatí pri dodaní tovaru.
Zoohit zasiela objednávky, ktoré majú minimálnu hodnotu 5 € (bez poštovného). V rámci Slovenskej republiky je dodanie zdarma od hodnoty 39 €. Pri objednávkach od 5 € do 24,99 € účtujeme poštovné vo výške 3,99 €. Pri objednávkach od 25 € do 38,99 € účtujeme poštovné vo výške 2,99 €. Naše balíky majú maximálnu hmotnosť 31 kg. Objednávky s vyššou hmotnosťou budú posielané v dvoch a viacerých balíkoch (v závislosti od váhy). Za tieto dodatočne vzniknuté náklady si účtujeme, v závislosti od hodnoty a váhy Vašej objednávky od druhého balíka, servisný poplatok vo výške 2,99 € za balík naviac na Slovensko.
Informácie o podmienkach dodania do zahraničia nájdete na tejto stránke.
-
4. Dodanie tovaru
Dodacia doba trvá, ak to nie je inak označené, 2 až 3 pracovné dni od vyexpedovania. Informácie o podmienkach doručenia a expedície nájdete tu.
Ak by sme nemali mať všetky objednané produkty na sklade, je zooplus oprávnený dodať tovar na vlastné náklady vo viacerých balíkoch, pokiaľ je to pre zákazníka únosné.
V prípade, že zooplus nedokáže objednané produkty vyexpedovať, pretože zooplus bez vlastného zavinenia nie je zasobovaný dodávateľmi, može zooplus od zmluvy odstúpiť. V tomto prípade bude zooplus zákazníka bezodkladne informovať a ponúkne mu porovnateľný produkt. Nie je žiadny porovnateľný produkt k dispozícii alebo si zákazník neželá dodanie tohto produktu, vyplatí zooplus zákazníkovi bezodkladne všetky dovtedy zaplatené platby.
V rámci EÚ posielame tovar bez colných poplatkov. Pri zásielkach do krajín mimo EÚ, najmä do Švajčiarska, platí zákazník prípadné clo, dane a iné poplatky sám.
V prípade, že bol dodaný produkt počas trasportu poškodený, má zákazník podľa možnosti ihneď informovať zákaznícky servis zooplus. Zooplus dostane takto možnosť reklamovať u prepravcu alebo prepravného poistenia vzniknuté škody. Ak zákazník neoznámi škody vzniknuté prepravou, nemá táto skutočnosť vplyv na jeho právo na reklamáciu vyplývajúcu zo zákona.
Aby boli zásielky čo najrýchlejšie a najlepšie doručené, poskytuje zooplus všetkým doručovateľským partnerom e-mailovú adresu a telefónne číslo (ak je vyplnené) zákazníkov. Toto sprostredkovanie je nutnou súčasťou zmluvného vzťahu so zooplus. V súvislosti s týmto zákazník nemá právo na voľbu alebo odstúpenie. Bližšie informácie k tomu nájdete v Ochrane osobných údajov.
-
5. Výhrada vlastníckeho práva
Až do okamihu kompletného zaplatenia ceny zostáva tovar vlastníctvom zooplus SE. Pred zmenou vlastníckeho práva nie je dovolené darovanie, odovzdanie záruky, spracovanie ani zmena tovaru bez súhlasu zooplus.
-
6. Právo na odstúpenie
Zákazníci, ktorí sú spotrebiteľmi, majú právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní. Spotrebiteľ je taká fyzická osoba, ktorá uzatvorí právnu zmluvu k účelu, ktorý sa nevzťahuje ani na jej podnikateľskú ani samostne zárobkovú činnosť. Platia nasledujúce pravidlá k právu na odstúpenie a k jeho vylúčeniu. Pri ďalších otázkach k odstúpeniu sa môže zákazník obrátiť na zákaznícky servis.
Poučenie o odstúpení od zmluvy
Pokyny na odstúpenie od zmluvy
Právo na odstúpenie
Do 14 dní máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu. V prípade zmluvy súvisiacej s viacerými kusmi tovaru, ktoré si spotrebiteľ objednal v jednej objednávke, a ktoré sú dodané osobitne, uplynie lehota 14 dní na odstúpenie od zmluvy odo dňa „keď Vy alebo Vami určená tretia strana s výnimkou dopravcu nadobudnete fyzickú držbu posledného kusu tovaru z danej objednávky.“
Aby ste mohli uplatniť Vaše právo na odstúpenie, musíte nás (zooplus SE, Sonnenstr. 15, 80331 München, Deutschland, telefón: +421 232 179 070, zákaznícky servis) informovať pomocou jednoznačného prehlásenia (napr. poštou poslaným listom alebo e-mailom) o Vašom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy. Môžete na to použiť priložený vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý ale nie je povinný.
Pre zachovanie lehoty na odstúpenie stačí, že oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie odošlete pred vypršaním lehoty na odstúpenie.
Následky odstúpenia od zmluvy
V prípade, že odstúpite od zmluvy, musíme Vám vrátiť všetky platby, ktoré sme od Vás obdržali za daný tovar, vrátane poštovného (s výnimkou dodatočných nákladov, ktoré vyplynuli z toho, že ste si zvolili iný druh dopravy ako nami odporúčaný najlacnejší štandardný spôsob dopravy), bezodkladne a najneskôr do 14 dní od toho dňa, kedy sme obdržali oznámenie o Vašom odstúpení od zmluvy. Na vyplatenie použijeme ten istý spôsob platby, aký ste použili pri pôvodnej platbe, okrem toho prípadu, že sme s Vami výslovne dohodli niečo iné; v žiadnom prípade Vám nebudú účtované žiadne poplatky za vrátanie Vami zaplatených finančných čiastok. Vrátenie Vám môžeme odmietnuť, kým sme neobdržali tovar alebo kým ste nepreukázali, že ste tovar zaslali späť, podľa skoršieho dátumu.
Bezodkladne a v každom prípade musíte tovar najneskôr do 14 dní odo dňa, kedy ste nás informovali o odstúpení od tejto zmluvy, zaslať na adresu:
ZOOHIT
Česká pošta – POSTKOMPLET UL
Jateční 436/77
403 71 Ústí nad Labem
Česká republikaPre vrátenie tovaru prosím kontaktujte zákaznícky servis, ktorý Vám poradí akým spôsobom najlepšie tovar vrátiť.
Lehota je dodržaná, ak tovar odošlete pred vypršaním 14-dennej lehoty.
Náklady spojené s vrátením tovaru hradíme my. Náhradu za zhoršenie stavu tovaru musíte poskytnúť len vtedy, ak zhoršenie stavu tovaru vzniklo pri nevhodnom zaobchádzaní, ktoré sa nevzťahuje na overovanie jeho kvality, vlastností a funkčnosti tovaru.
Koniec poučenia o odstúpení
Vylúčenie práva na odstúpenie
Právo na odstúpenie sa nevzťahuje na dodanie tovaru
ktorý nie je predvyrobený a ktorého výroba závisí od individuálneho výberu alebo špecifikácie spotrebiteľom alebo ktorý je jednoznačne upravený na osobné nároky spotrebiteľa, na dodanie rýchlo kaziaceho sa tovaru alebo tovaru po prekročení odporúčaného dátumu spotreby,
ktoré nie je vhodný na vrátenie z dôvodov ochrany zdravia a hygienických dôvodov, ak bol po prevzatí tovaru odstránený obal,
ktorý bol po dodaní z dôvodov jeho vlastností zmiešaný s inými produktmi.
Formulár na odstúpenie od zmluvy
Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy
(Ak chcete odstúpiť od kúpnej zmluvy, vyplňte prosím tento formulár a pošlite ho späť)
- Na zooplus SE, Kundenservice, Sonnenstraße 15, 80331 München, service@zoohit.sk
- Týmto oznamujem/oznamujeme (*), že odstupujem/odstupujeme (*) od kúpnej zmluvy na tento tovar/od zmluvy o poskytnutí tejto služby (*)
- Dátum objednania/dátum prijatia (*)
- Meno spotrebiteľa/spotrebiteľov
- Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov
- Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov (iba ak sa tento formulár podáva na papieri)
- Dátum
(*) Nehodiace sa prečiarknite.
-
7. Poskytnutie záruky a zodpovednosti
Reklamácie – reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok sa riadi ustanovením Zákona o ochrane spotrebiteľa č 250/2007 Z.z. (ďalej len zákon) a vzťahuje sa na spotrebný tovar (ďalej len tovar), u ktorého sú v záručnej dobe uplatňované práva kupujúceho a zodpovednosť za chyby (ďalej len reklamácie).
Tento reklamačný poriadok platí medzi predávajúcim - zooplus SE, so sídlom na Sonnenstraße 15, 80331 Mníchov, Nemecko (ďalej len zooplus) a kupujúcim – zákazníkom internetového obchodu www.zoohit.sk.
Záručné podmienky
- Ak sa po prevzatí tovaru kupujúcim vyskytnú vady tovaru v záručnej dobe, kupujúci je oprávnený uplatniť reklamáciu.
- Dĺžka záručnej doby sa riadi platnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a trvá 24 mesiacov, s výnimkami stanovenými príslušnými právnymi predpismi.
- Záručná doba začína bežať prevzatím veci kupujúcim.
Rozsah záruky
1. Záruka sa nevzťahuje na:
- škody spôsobené živelnou katastrofou, poveternostnými vplyvmi, mechanickým poškodením, elektrostatickým nábojom,
- vady spôsobené neodbornou obsluhou, nedodržaním návodu k obsluhe, podmienok inštalácie a nedostatočnou údržbou. Reklamácia ďalej neplatí, ak je tovar používaný v podmienkach, ktoré svojimi parametrami nezodpovedajú parametrom uvedeným v dokumentácii k tovaru,
- poškodenie spôsobené zapojením do siete nezodpovedajúcej príslušnej STN alebo preukázateľne nedovolenými zásahmi do prístroja.
2. Právo na uplatnenie záruky zaniká v nasledujúcich prípadoch:
- u veci predávanej za nižšiu cenu kvôli chybe na veci, kvôli ktorej bola dohodnutá nižšia cena,
- pri opotrebovaní veci spôsobenej jej obvyklým užívaním,
- u použitej veci na vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebovania, ktorú vec mala pri prevzatí kupujúcim.
Rozpor s kúpnou zmluvou
Ak sa vada prejaví v prvých 6 mesiacoch od prevzatia veci, považuje sa za vadu, ktorá existovala už v dobe prevzatia veci, pokiaľ sa neprekáže opak, či to neodporuje povahe veci.
Poškodená zásielka pri prevzatí
Prosíme zákazníkov, aby v prípade viditeľného poškodenia zásielky nepreberali balík od prepravcu a nechali ho poslať späť odosielateľovi (teda nám). V takom prípade kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis, ktorý situáciu s dopravcom dorieši a prepošle Vám nový tovar.
Spracovanie reklamácie
1. V prípade chýb, ktoré sa vyskytnú v záručnej dobe, je kupujúci povinný sa bezodkladne obrátiť s detailami závady a poprípade taktiež s fotografiami na zákaznícky servis zoohitu cez kontaktný formulár, ktorý nájdete tu alebo na telefónnom čísle +421 232 179 070. Zákaznícky servis informuje kupujúceho o ďalšom postupe.
2. Predávajúci sa zaväzuje informovať zákazníka najneskôr do troch dní od obdržania reklamácie o spôsobe spracovania reklamácie. Do tejto doby se nezapočítava doba potrebná k odbornému posúdeniu vady primeranej podľa druhu výrobku alebo služby.
3. Kupujúci preukáže pôvod tovaru pri spracovaní reklamácie príslušnou faktúrou a číslom objednávky. Ak nie je schopný tieto doklady predložiť, je povinný doložiť uzavretie kúpnej zmluvy iným preukázateľným spôsobom.
4. Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť spracovaná bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim výslovne nedohodnú na dlhšej dobe. Po uplynutí tejto doby sa kupujúcemu priznávajú rovnaké práva, akoby sa jednalo o neodstrániteľnú vadu.
5. Pri vrátení tovaru alebo zaslaní na opravu koná kupujúci vo vlastnom záujme tak, aby bol tovar zabalený do vhodného a dostatočne chrániaceho obalového materiálu vyhovujúcemu nárokom prepravy krehkého tovaru a označí zásielku príslušnými symbolmi. Tovar by mal byť podľa možností v pôvodnom obale (alebo obale, ktorý zabráni poškodeniu tovaru pri preprave), v úplnom stave, vrátane káblu a všetkého ostatného príslušenstva. Kupujúci preukáže pôvod tovaru predložením dokladu o kúpe alebo iným dokumentom, ktorý preukazuje uskutočnenie kúpy.
6. V prípade zistenia neodstrániteľnej vady tovaru brániacej jeho riadnemu užívaniu, má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo na odstúpenie od zmluvy.
Veterinárne diétne krmivo by malo byť používané len na základe odporúčania veterinára, a kde je jeho podávanie pravidelne sledované veterinárom. Veterinár by mal byť počas kŕmenia pravidelne navštevovaný (každých 6 mesiacov) a hlavne bezodkladne kontaktovaný v prípade zhoršenia zdravotného stavu domáceho zvieraťa. Zooplus SE nenesie zodpovednosť za následky nesprávneho používania veterinárnych diétnych krmív a za podávanie v prípadoch, kedy to nie je potrebné.
Tento reklamačný poriadok je platný od 31.3.2015. Zmeny reklamačného poriadku vyhradené.
-
8. Spôsoby platby a kupóny
Spôsoby platby
Platba za tovar môže byť uskutočnená prostredníctvom bankového prevodu na účet, platobnou kartou, dobierkou alebo službou PayPal. Zooplus si vyhradzuje právo, akceptovať v jednotlivých prípadoch iba určité druhy platby. Platba zaslaním hotovosti alebo šeku nie je možná.
1. Dobierka
Pretože je zdravie našich zákazníkov, partnerov a poskytovateľov služieb našou najvyššou prioritou, prosíme, aby ste použili platbu dobierkou len v prípade, že iný spôsob platby nie je možný. Naša kuriérska spoločnosť DPD zároveň prijíma prioritne pri dobierke platbu kartou.
Pre jednoduché a bezpečné objednanie je možné použiť platbu prevodom, platobnými kartami alebo pomocou PayPal.
Upozornenie – ak si zásielku objednanú na dobierku viac ako trikrát nevyzdvihnete, systém Vám pri ďalšej objednávke neumožní zvoliť platbu na dobierku
2. Platba platobnou kartou
Pri platení platobnou kartou bude suma stiahnutá z účtu počas jedného týždňa po odoslaní tovaru (akceptujeme Visa, MasterCard, American Express a Diners Club karty).
3. Platba bankovým prevodom na účet
Pri platbe vopred musí byť fakturovaná čiastka za objednávku prevedená na dole uvedené konto do 7 dní od prijatia potvrdenia o objednávke. Prosíme, berte na vedomie, že prevod peňazí môže trvať 2-4 dni.
Ďalšie informácie k platbe vopred bankovým prevodom nájdete v našej Pomoci.
Bankové spojenie pre slovenských zákazníkov:
zooplus SE
UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Šancová 1/A, Bratislava
PSČ 813 33SlovenskoIBAN: SK87 1111 0000 0016 6399 3001
BIC/SWIFT: UNCRSKBX
kód banky: 11114. Kupóny
Pri používaní kupónov je potrebné všimnúť si špecifické platné podmienky používania kupónov ako minimálna hodnota objednávky, platnosť kupónu atď. Príslušné informácie nájdete na kupóne. V každom prípade môže byť uplatnený iba jeden kupón na jednu objednávku, respektíve jedna zľava platiaca pre objednávku alebo zákazníka. Kupóny nie je možné vymeniť za hotovosť ani spätne uplatniť na predchádzajúce objednávky. Ďalší predaj kupónu nie je dovolený.
5. Faktúry
Zákazník súhlasí so zasielaním elektronických faktúr. Elektronické faktúry budú zákazníkovi zasielané e-mailom vo formáte PDF. Fakturovaná daň z predaja nezakladá zákazníkovi nárok na odpočet dane na vstupe.
-
9. Ochrana osobných údajov
Zooplus berie ochranu osobných údajov svojich zákazníkov veľmi vážne. Prehlásenie o ochrane osobných údajov nájdete tu.
-
10. Marketing a komunikácia so zákazníkom
Pri uzavretí zmluvy uvedie zákazník adresu elektronickej pošty (e-mail), ktorú má spoločnosť zooplus právo použiť na priamu reklamu podobného tovaru alebo služieb, ak zákazník v momente zberu informácií proti tomuto použitiu nenamietal. Zákazník má vždy právo namietať proti používaniu elektronickej poštovej adresy (e-mailovej adresy) zaslaním oznámenia na zákaznícky servis, a to bez akýchkoľvek iných nákladov, ako sú bežné poplatky u Vášho operátora.
-
11. Prevádzkovateľ internetového obchodu
zooplus SE
Sonnenstraße 15, 80331 München
v zastúpení predstavenstvom:
Dr. Cornelius Patt
Andreas Maueröder
Dr. Mischa Ritter
Stefan Goetz
Sídlo spoločnosti: Mníchov
Obvodný súd Mníchov, oddiel Sa (HRB) vložka číslo 273759
IČ DPH SK4020332943Firma zooplus SE je na Slovensku registrovaná na daňovom úrade pod číslom SK4020332943 ako zahraničný podnikateľ dodávajúci tovar formou zásielkového predaja koncovému spotrebiteľovi.
Podľa § 14 zákona č. 222/2004 Zb.z. je zásielkovým predajom tovaru taký predaj, keď dodávateľ z jedného členského štátu predáva tovar osobe do iného členského štátu a táto osoba, kupujúci, nie je registrovaná pre daň. Preto nie je odpis dane možný.
-
12. Bonusový program - zooBody
Po registrácii zákazníka a vytvorení účtu „Môj zoohit“, v rámci svojej prvej objednávky získava zákazník automaticky právo, zúčastniť sa bezplatne na bonusovom programe. Podrobnosti o Podmienkach účasti nájdete tu.
Uvedenú e-mailovú adresu v rámci bonusového programu používa spoločnosť zooplus SE na informovanie zákazníka o stave zooBodov. Zákazník má právo kedykoľvek namietať proti používaniu elektronickej poštovej adresy (e-mailovej adresy) bez toho, aby mu vznikli iné náklady ako náklady na elektronický prenos podľa základných sadzieb operátora služieb.
-
13. Záverečné ustanovenie
V prípade, že je niektoré z nariadení týchto Všeobecných ochodných podmienok neúčinné, zostáva zmluva v ostatných bodoch platnou. Platí nemecké právo s vylúčením Dohovoru OSN o zmluvách o medzinárodnej kúpe tovaru (CISG).
-
14. Používanie Facebook Custom Audience cez službu Pixel
Na našich webových stránkach používame tzv. Facebook pixel, ktorý je prevádzkovaný firmou Facebook Inc., 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025, USA, prípadne, ak je Vaša trvalá adresa v Európskej únii, firmou Facebook Ireland Ltd., 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Írsko ("Facebook"). Táto funkcia slúži na to, aby návštevníkom našich stránok boli v rámci návštevy sociálnej siete Facebook prezentované reklamy založené na záujmových okruhoch tzv. "Facebook Ads". Touto službou sa chceme uistiť, že naše reklamné príspevky Facebook Ads zodpovedajú potencionálnemu záujmu našich návštevníkov a nie sú pre nich obťažujúce. Ďalej môžeme sledovať efektivitu našich reklám na Facebooku z hľadiska štatistických údajov na účely trhového prieskumu napríklad tým, že zistíme koľko používateľov kliklo na vybranú reklamu. Facebook Pixel je bezodkladne po návšteve našej stránky integrovaný s Facebookom, a môže na Vašom prístroji uložiť tzv. Cookie súbor. V prípade, že sa následne prihlásite na Facebook alebo navštívite v prihlásenom stave Facebook, priradí služba Facebook túto informáciu k Vášmu osobnému účtu používateľa na Facebooku. Zozbierané údaje nám nijak neumožňujú akýmkoľvek spôsobom identifikovať používateľa. Zber a spracovanie dát pomocou Facebooku sa vykonáva v súlade so smernicou Ochrany osobných údajov na Facebooku. Viac informácií nájdete tu: https://www.facebook.com/about/privacy. Používanie služby Facebook Pixel môžete odmietnuť, čím zabránite používaniu Vašich údajov pre prezentáciu Facebook Ads. Môžete tak urobiť na stránke v nastaveniach Facebooku po prihlásení do Vášho účtu: https://www.facebook.com/settings. Toto nastavenie platí nezávisle na používanej platforme užívateľa, teda pre všetky zariadenia, či už mobilné alebo klasické osobné počítače.
Zároveň môžete po kliknutí na nižšie uvedený odkaz, vytvoriť na Vašom aktuálnom zariadení v konkrétne používanom prehliadači tzv. Opt-Out-Cookie súbor, ktorý zabráni zbieraniu Vašich dát.
Facebook Pixel deaktivovaný -
15. Verzia VOP na vytlačenie
Kliknutím na odkaz "Verzia VOP na vytlačenie" má zákazník možnosť obdržať verziu VOP na vytlačenie. Túto si môžete vytlačiť alebo lokálne uložiť.
Verzia VOP z 10.03.2022.